Idén "ünneppel" Kína: 60 éve élnek a kommunista elnyomás alatt.
Hogy ne érje szó a házat, Csin-tao bácsi és a fejesek részére méretes Hongqi limuzinokat állítottak hadrendbe a nagy
felvonulás erőfitogtatáson.
Csiszolni a csiszolatlant.
A retro jegyében tervezték a mostani járgányt, hiszen Mao Cetung (Mao Zedong) ennek az autónak az ősét használta fénykorában, amely vonalait megfigyelve elől a kultikus M21-es cápa Volga jelenik meg szemünk előtt, hátul viszont már egy Cseh klasszikus, az MB-1000-res Skoda formai jegyei köszönnek vissza. Ezt az ős gépet használta Teng Hsziao-ping elvtárs (Deng Xiaoping) a maga idejében, de az 1999-es vonuláson Csiang Cö-min (Jiang Zemin) is.
Akad némi megalomániára utaló jel: Super Sized Hongqi.
Az új limuzin motortérben egy V12-es motor gurgulázik, amit minden bizonnyal a FAW gyártott bele.
Méretei szerények, csupán 6,4 méter hosszú, 2,05 méter széles, és 1,72 méter magas. Kínaiak is talán elférnek benne.Külön figyelmet érdemel az extra tartozék, 4 db mikrofon a tolótetőnél elhelyezve, hogy Csintao elvtárs minden hangrezdülését egész Kínán át hallhassák.
Alkalomhoz illő rendszámot biggyesztettek a nagy feketékre, mégpedig az évszámok (1949-2009) szerint. A nagyfőnöké a V-02009, egy magasabb rangú tiszté pedig a V-01949-es tábla.A média képviselői számára kék limuzinok jutottak, az egy négyzetméterre eső emberek számát érdemes megfigyelni. Hiába, mindent egy jó képért, illetve schnittért.
További képeket ITT lehet megnézni a nagy napról, érdemes megfigyelni a sok vicces kinézetű katonai szerkezeteket, az ál-Hummert, a kékre festett muhaha tankokat, és dzsippeket.
Sajnos a kinézet mögött igen erős katonai erő rejlik..