A kínai 207-es Peugeot az Európában már kifutott 206-os, csak más frontrésszel, ami mintha európai 207-es lenne. Viszont a PSA úgy döntött, hogy a kínai C2-es is a 206-osból fejlődik ki a távolkeleti utakra. Követni is nehéz. Ettől már csak a beszédüket és írásjeleiket nehezebb értelmezni.
Ha az A oszlopnál ketté flexelném, és külön nézném őket, semmi kötekedni való nem lenne benne. Mindkét autó szép a maga nemében, talán a 206-osnak még tovább lesz fiatalos a formája mint az öccsének.
Nade egyben. Tényleg, mintha csak áthegeszteték volna egyiket a másikhoz, a hézagokat elcsalják, kis festék és irány az autószalon. Összképileg pocsék, inkább nevetséges. Hátul a lökhárító árulkodik, valamint a lámpabúra rejt némi egészen apró kis módosulást.
A sedanról kb annyit mint az első generációs Thaliáról. Nagy buta ocsmány puttony. Kohóba vele!
A C2-es már azért kissé egybeolvadt, látszik, hogy foglalkoztak azért vele, hogy ne lehessen elsöre megmondani az autó eredetét. Sikerül jól beilleszteni az autó megjelenését a Citroen palettába. SZEMBŐL.
Ami hátulról fogad, az maga az Intergalaktikus übergagyi című show első fejezete. Nem tudom egyszerűen kifejezni magamat. Amennyivel többet foglalkoztak az elejével, háromszor kevesebbet a tatjával. Igazából mindez a lámpáknak szól, lökhárító szép lett. Nade úgyis kínai piacra tervezték, jó az a népnek. Örüljön, hogy van mit fikázni, a több millió többi autón kívül.
CC Peuge Citroen C2 is készült, ami ezen a képen szintén megnyerő, hátulját már meg sem merem nézni, nem veszem a fáradtságot, hogy kutassak egy használható kép után. Saját felelősségre keressen az aki bírja.
De amivel talán eloszlatják a hátsó lámpa felé irányuló fikázást, a Kappa verzió magáért beszél. Itt észre se venni, pontosabban nem tűnik már fel annyira az a bizonyos (számomra) kritikus elem. Lehet morcosító fedő nélkül még agresszívabban mutatna!