Érdekes módon nem csak elöl és hátul kapott új vonalakat a ZX, teljesen új formák, ajtók, övvonalak láthatóak a kínai változaton. Bár az is az igazsághoz tartozik, hogy csak a platformját használták a régi ZX-nek, mégis a szokásosnál is alaposabb munkát végeztek (értsd: többet foglalkoztak az átalakítással).
Elöl kicsit Skoda Roomster-es Audi Single Frame-mel kevert maszk, faceliftes Octavia II lámpaívek keverednek a frontján. Érdekes elképzelés, de ismerve az átlag kínai embert, ugyis megveszi. Nem különösebben igényesek a formavilágra. Persze van egy-két ütősebb forma, amit európai studiók alkottak, ha nem tudnám, hogy XUIFEXHUING márkájú, még azt mondanám hogy kellene!!
(Nade a Citroen is szép, de mégis benne volt a 3 legorsszabb Népítéletes közt.)
Ha kicsit fantáziadúsabb lenne az első lámpája, még jól is nézne ki!
Hátulról egész meggyőző látvány fogad, még a legrosszabb szándékkal se tudnék európai vonalakat belemagyarázni. Pedig az Italdesign segítő kezei is részt vettek az új Dongfeng-ben. Nemrossz. A ZX Citroen-ként is él a kínaiaknál, lásd itt.
További kevésbé szebb Dongfeng szülemények: